Inloggen

Veelgestelde vragen

Hoe zit het met mijn privacy?

We respecteren je privacy. Jouw gegevens, zoals je e-mailadres, worden uitsluitend gebruikt om je uit te nodigen voor een onderzoek. Je gegevens geven we niet door aan derden en gebruiken we ook niet voor verkoopdoeleinden. De antwoorden die je geeft tijdens het onderzoek blijven altijd anoniem. Neem een kijkje in het privacy statement.

Kan iedereen lid worden van het Hoogvliet Klantenpanel?

Hoogvliet personeel is uitgesloten van deelname. Verder mag iedereen zich aanmelden, ook als je geen Hoogvliet klant (meer) bent.

Ik heb me ingeschreven. Hoe gaat het nu verder?

Direct nadat je je hebt ingeschreven, ontvang je een bevestigingsmail met een link naar jouw eigen profielpagina. Hier kun je inloggen met jouw e-mailadres en het wachtwoord dat je zelf hebt bedacht.

Heb ik speciale software nodig om mee te doen?
Nee, je hebt geen speciale software voor jouw computer, tablet of mobiele telefoon nodig. Het enige wat je nodig hebt, is toegang tot het internet en een eigen e-mailadres. Zo kunnen we je per e-mail uitnodigen voor de onderzoeken.

Hoe weet ik dat er een onderzoek is waaraan ik kan meedoen?

Je krijgt per e-mail een uitnodiging om mee te doen aan het onderzoek. In deze e-mail staat een link naar het onderzoek. Zo krijg je toegang tot de vragenlijst.

Moet ik een onderzoek meteen invullen?

Nee, je kunt de vragenlijst invullen op een tijdstip dat jou het beste schikt. Let wel op de periode dat het onderzoek ingevuld kan worden. Dit is bij elk onderzoek anders. De periode om de vragenlijst in te vullen telt veelal enkele dagen.

Hoe lang duurt het invullen van een vragenlijst?

De lengte van de vragenlijst verschilt per onderzoek. We proberen de vragenlijst altijd zo kort mogelijk te houden. De vragenlijsten duren gemiddeld 5 tot 10 minuten.

Hoe vaak ontvang ik een vragenlijst?

Je ontvangt een paar keer per jaar een uitnodiging voor een onderzoek. Hoe vaak we je uitnodigen hangt onder andere af van je profiel. We nodigen je alleen uit voor onderzoeken die op jouw profiel zijn afgestemd.

Ben ik verplicht om aan alle onderzoeken deel te nemen?

Nee, deelname is niet verplicht. Als je een keer geen tijd of geen zin hebt om de vragenlijst in te vullen, hoef je niet mee te doen. Je hoeft dan niets te doen.

Wat gebeurt er met de onderzoeksresultaten?

De resultaten van onderzoeken zullen worden gebruikt om onze informatie en diensten beter te laten aansluiten op de mening en wensen van de bezoeker/klant.

De vragenlijst werkt niet, wat moet ik doen?

Als de link naar de vragenlijst niet werkt: kopieer de link vanuit de uitnodigingsmail naar de adresbalk van je internetbrowser. Lukt dat niet, neem dan contact met ons op.

Wat ik moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?

Via de inlogpagina kun je jouw wachtwoord veranderen. Als je op 'Wachtwoord vergeten' klikt en je e-mailadres invult, krijg je binnen enkele minuten een activatielink toegestuurd.

Ik heb een nieuw e-mailadres, wat moet ik doen?

Je kunt jouw oude e-mailadres gebruiken om op jouw profielpagina te komen. Daar kan je jouw nieuwe e-mail invoeren, je ontvangt hiervan per e-mail een bevestiging.

Ik wil me uitschrijven uit het Hoogvliet Klantenpanel, wat moet ik doen?

Je kan je altijd uitschrijven na het inloggen. Na uitschrijving ontvang je geen uitnodigingen voor onderzoeken meer van ons.

Ik heb een andere vraag over het Hoogvliet Klantenpanel. Wat moet ik doen?

Vragen die niet over Het Hoogvliet Klantenpanel gaan, worden doorgestuurd naar de klantenservice van Hoogvliet. Of kijk op Hoogvliet/klantenservice. We kunnen helaas niet garanderen dat de vraag beantwoord wordt.